marți, 25 martie 2014

Greu ii doamne sa te duca capu!

Ieri a trebuit sa mergem la spital pentru un control de rutina al sanatatii si fain frumos dupa ce ni s-au dat fisele medicale cu fiecare cabinet la care trebuia sa mergem draga noastra "super" sefa de grupa ia atitudine si strange ea foile sa mearga prin fiecare cabinet.

Pe prima rubrica de pe fisa scria "Somato-chirurgical" la care ea citeste si spune :"CLAR!LA STOMATOLOGIE TREBUIE SA MERGEM!"Umpic contrariat unul din colegii mei de grupa ii spune frumos ca pe foaie el n-a vazut niciunde stomatologie, la care vine si raspunsul sefei :"Tu ma contrazici pe mine?!Am vazut eu e la etajul 3!"

OK, nimeni nu mai zice nimic, ajungem la cabinet, bate la usa si intra sa lase foile.Dupa 2 minute iese asistenta si spune :"Voi nu trebuie sa veniti aici!Nu vedeti ca scrie somato?!" La care mirobolantul raspuns plin de inteligenta si genialitate al mirificei mele sefe a fost:"Poi de unde sa stiu?!Ce-i aia somato?!Eu n-am mai auzit de asa ceva!"


DOAMNE AJUTA DE OAMENI TOT ASA PROSTI CARE ITI FAC ZIUA AMUZANTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu