vineri, 28 februarie 2014

Vin vremuri cacacioase!




De cand ma stiu am constituit un top al celor mai tari faze care mi s-au intamplat vreodata,dar de cand am intrat in Universitatea Spatiala au trecut deja la rangul de super faze si le-am incradat in  categoria : "Cele mai tari faze de la Iisus incoace".


Intamplarea face ca ieri mi s-a intamplat una dintre ele; si a fost pur si simplu magistral:

Intr-o zi frumoasa de joi veneam si eu ca tot omul de la masa si cand intru in "garsoniera" mea din camin simt un miros aiurea rau...o duhoare inexplicabila de mort.Nervos fix in dreptul baii incep si urlu :"Bagami-as picioru iar s-a cacat cineva la mine in baie si a imputit tot pe aici", pentru ca fix in momentul urmator sa aud apa cum se trage si ilustrul meu tutore iesind falnic de acolo incheindu-se la slit si strigand un alt student: "Bah Papurica sa inchizi usa, ma!!!". Am incercat sa fug dar n-am prea reusit pentru ca a doua zi m-a prins si mi-a spus pe un ton grav si imperativ:

"Domnule student sa stiti ca am auzit remarca dumneavoastra de ieri si m-a deranjat.E normal sa mai miroasa din cand in cand dar stati linsitit eu curat de fiecare data.Am curatat si ani la rand inainte sa veniti dumneavoastra aici!"

Bine, bine acum eu am inteles asta dar intrebarea mea e urmatoarea:" De ce Dumnezeu trebuie sa se intample chiar in baie la mine TOT TIMPUL?!"Mai oboseste si buda aia ce naiba!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu