joi, 27 februarie 2014

Loredana Chivu piercing la păsărică

Am avut nevoie de un imbold sănătos ca să încep sa scriu, simțeam că nu am despre ce, dar iată că soarta mi-a dat ocazia să îmi valorific talentu(sunt foarte bun în a spoi pe cineva cu căcat, cel putin așa îmi zic oamenii care ma cunosc).
De un timp încoace YouTube im dă recomandări din ce în ce mai dubioase: de la emisiuni ca Mireasa pt fiul meu până la manele noi cântate de diverși cântăcioși cu nume bizare(Fredi Tupeu, Dani Printul Banatului) dar astăzi, în rubrica de recomandări avem următorul video:

De un an nu mai am televizor în camera, așa că nu am mai avut contact cu toate mizeriile care se difuzează pe micul ecran. La emisiuni infecte unde sunt invitați oameni cu IQ mai mic decât numărul de la pantofii nu m-am uitat decât când vroiam să ma distrez. Nu știam cine este Loredana Chivu(și nici nu vreau să știu), nu mai văzusem așa un specimen de mult timp. Pentru un timp am fost șocat, după aceea am simțit un dispreț profund, după care m-am resemnat și am început sa râd.

După ce am urmărit atât cât am putut urmări am doua întrebări:

1.CÂT DE PROST TREBUIE SA FI, CA ATUNCI CÂND TE DUCI SA IȚI PUI UN PIERCING GENITAL SĂ IEI CU TINE ȚI ECHIPA DE FILMARE?
2.CE FEL DE OAMENII SE UITĂ LA AȘA CEVA?

Prima întrebare e una ironică, răspunsul e simplu, o curva infecta. Dar ceea ce mă frământă pe mine este răspunsul la a doua întrebare. Aș vrea să îi cunosc și eu pe oamenii aceia. Aș vrea să știu unde lucrează, ce pregătire au și mai ales cum arată, pentru ai putea evita. Aș foarte fericit dacă butonul de like de la YouTube le-ar produce și o cicatrice, pentru a face recunoșterea și mai facilă.

PS: La un moment dat avem un lant in jurl taliei citat din Loredana Chivu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu